Grattis Karin

Karinstarta Karin G fyller 20 idag!! Vi firade visserligen redan igar pa WEL center eftersom handledarna (jag o John) aker pa midcamp med Lars och Anitha och hennes man senare i eftermiddag. Jag har dock hort att det ska bakas svenska chokladbollar dagen till ara och fira en gang till.. Jag haller med, det ar ara att fira pa sa mycket man orkar..






Det var uppskattat att Lars kom pa besok. Godispasar (dar varje dumlekola delades upp med omsorg och indierna fick tillsagningar om att inte ta for manga godisar, det skulle ju delas systerligt). I min familj (Ruby och Graga) har besoket av Lars inneburit att vi fatt dubbelt sa mycket och dubbelt sa god mat som vanligt. (Ni vet att jag redan alskar maten sedan tidigare) Rakor, haj, en massa efterratter och flera sorters ris och roror. Jag bara njuter.. Dessutom har huset stadats och fixats ordentligt.

Igar akte vi runt pa arbetsplatserna och halsade pa. Ruby var med. Ni ser henne pa gruppbilden tillsammans med Frida, Stefan, Vidya och Cynthia vid Dustbins. Dessutom halsade vi pa CSI High School med den rolige rektorn (som alltid vill diskutera Jesus och Gud med besokare, men pa ett valdigt tilltalande och underhallande satt).

Efter midcamp ska jag pa semester nagra dagar pa egen hand. Mycket spannade.
Ha en skon dag, njut av sno och myskvallar med tanda ljus.
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback