Children



Det har ar min granne. Det ar farmor och barnbarn och de bor med mamma, pappa och fler syskon i ett pyttelitet skyffe mittemot Rubys hus dar jag bor. Jag kan se ner fran min terrass pa deras halmtak som ar alldeles trasigt och de har forsokt lappa ihop med trasor, med solen lyser in anda och under regnperioden maste det vara annu varre. Farmorn fragar mig varje dag om jag atit och ar matt och sa ler vi mot varandra.
Jag ska forsoka hitta ett stalle och skriva ut denna bild till henne och allra helst vill jag ge dem ett nytt tak.



Foto: Anna
Skolbarn pa MD school.


Foto: Anna
Niruba lar barnen Imse Vimse spindel pa MD School.



Flickan i mitten heter Ida (inte helt saker pa stavningen) och hon till hoger ar Violet.
De ar syskon i Karin J och Justins vardfamilj. Violet gar pa MD school. Ida gar pa internatskola och bor inte hemma under vardagarna. Flickan till vanster ar en kompis.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Elin

Seså! Iväg och fixa ett nytt tak till familjen! För en svensk 20-lapp går det säkert att få något kanonfint. Och om det skulle kosta 50 kr så är det inte mer än en liten fika ändå.
Hejja!

2007-02-08 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback