Intensiva dagar


image883 
Härkommer lite bilder från dom sista intensiva dagarna innan julovet. Hela veckan har gått åt till förberedelser inför julkonserten som ägde rum i onsdags. Jag och Lisa spelar "Perfect day". Skit läskigt men kul!




image881
"The stand band" observera att alla står även trummisen och pianisten (som man visst inte ser). Vi tycker image och attiyd är det viktistad det är därför alla utom jag som fick ett förkort band har gittaren och basen vid knäna. Igentilgen var vi ju tvungna att ha en julåt men vi tänkte att har vi med en tomte så kan vi ändå köra "Västerbron" med Laksoo...haha...så vi gjorde det.

image884
Vi bakar och förbereder inför julfesten som vi hade på kvällen känndes supervuxet att göra all julmat själv. Lägg märket till frosten utanför dock hann det inte komma nån snö innan vi åkte men det var skitkallt.


Vi hade julklappsbyte.Jag fick ett diadem, en teburk och mastermind (ett skitkul spel)

Stefan, Helen och Linnea. Josefin, Lisa och Olle.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte saga annat an att jag kanner igen miljon Karin, Harligt. Bloggen funkar DALIGT pa den har datorn men bara sahar lite snabbt kan jag beratta att vi ankommit till Chennai. A & J

2007-12-26 @ 09:01:50
Postat av: Sanna

Hej Marin är du hemma i Linköping nu? Hur ska du fira nyår? Ser coolt ut. Vill gärna höra dig spela och sjunga. Nästa gång vi träffas kan du väl ha en liten konsert=)

2007-12-27 @ 16:22:16
Postat av: Frei

Jag instämmer..längtar fortfarnade efter min god natt visa som du lovade mig.....jag har svårt att sova och tror den skulle hjälpa på traven :)
Ser härligt ut med folkis, jag e supersugen jag med....
kram kram

2007-12-28 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback