Efterlysning

Hej hej alla!

Igår hade jag massa flyt och råkade ringa Stefan just som han åt pannkakor med Karin G, Anna och Jakob. Så la Stefan telefonen bredvid sig så att jag fick jag höra era röster lite! Det kändes bra, förutom att jag hörde massa skitsnack om Skåne=) Helst hade jag velat vara med på riktigt riktigt!

I alla fall så vill jag och Frida skicka julkort till Indien! Och undrar över adresser till värdfamiljerna. Vi har bara till våra egna och det räcker inte långt. Vill ni vara så kära och skriva dem här så är jag för evigt tacksam!
Jag fick just en tanke om att vi kanske hade kunnat skicka julkort från alla oss svenskar istället för bara från Frida och mig.. Finns intresse? Så kunde alla skicka till sin familj, men skriva alla namn.. Det kanske går att organisera på något schysst sätt. Frida och jag tänkte skicka en bild på oss till dom som julkort, känns roligast. Hmm... aja om någon vill vara med så hör av er!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Karin J

Yo! Jag har redan gjort en julkort till min familj men om ni vill kan jag skriva på allas namn innan jag skickar det!

2007-12-12 @ 20:34:33
Postat av: Sanna

Om du redan skrivit det är det kanske bättre om det är från dig personligen då. Men vill väldigt gärna ha Sam och Nimmis adress!!

2007-12-13 @ 16:23:27
Postat av: Frei

hallå, är det ingen som har nåon adress?

2007-12-19 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback