vilken lyckoträff!

image689
i ordets rätta bemärkelse

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fina ni är båda, ser bara lite galna ut. Blir avundsjuk på er båda också. Frida, har du dragit dig ur, spara-håret-ligan?

2007-08-12 @ 11:57:59
Postat av: frei

ja, jag har klippt mig...fast bara på ena sidan :) så det beror på från vilket håll du ser mig :)
Jag blev så glad å träffa jacky....vi badade :)
Har försökt ringa dig på comviq numret massa gånger...men du har väl inte de sim-kortet i!?!?
Jag försöker på det andra idag.
Puss

2007-08-12 @ 13:24:26
Postat av: Anna

Aha, jag har den inte på men jag kan sätta på den nu... Puss

2007-08-12 @ 16:34:08
Postat av: frei

:) u make me happy :)

2007-08-12 @ 17:35:04
Postat av: Sanna

Jakob vad kul att du kommer ner till oss i Skåneland alldeles jättesnart och ska gå på Emil Jensen och uppleva Malmöfestivalen och allt möjligt. Det blir grymt!

2007-08-13 @ 12:09:43
Postat av: Issa

Borde inte fotografen få lite cred för den läckra bilden? ;)

2007-08-13 @ 12:41:41
Postat av: frei

jo....tack fotografen! :) ser fram emot att se dig åsså i skåne juh....

2007-08-13 @ 13:48:26
Postat av: Issa

Det var så lite så :). Jag kommer gärna till Skåne med tanke på allt roligt folk som nu ska bo där =D.
På tal om något HELT annat... Kom faktiskt på vad jag gjorde när jag senast var i Tartus... Åkte över till ön, Arwad eller vad den heter. Jag gissar på att du känner till ön iaf?

2007-08-13 @ 23:47:35
Postat av: frei

ja det gör jag för det är såvitt jag vet, den enda ön....vi var dock inte där :/ va det fint?
låter juste och få se dig i skåne...det va ju synd att ni gått och lagt er, jag letade efter brevlådan en hel evighet utan att lyckas :) men men tacka vet jag postverket (men vi ölänningar gillar bäst att själv lämna breven...det blir ju billigare så :)
När flyttar du nu då?

2007-08-14 @ 01:31:05
Postat av: Issa

Jadå, det var faktiskt en småtrevlig ö. Väldigt liten och så men jaa... kostade ju bara några tior att ta sig fram/tillbaka.
Jakob sa faktiskt att du hade försökt hitta postlådan utan något vidare resultat. Kan inte ha varit lätt ;).
Flyttar på allvar 27:e augusti om universitet kör igång som jag uppfattat det. Har faktiskt inte fått någon information ännu från dom :S. Lär väl dyka upp något tjockt kuvert nu i dagarna med all information så vi får se. Själv då? När åker du ner?

2007-08-14 @ 13:04:10
Postat av: frei

ja, jag e ju på väg ner mot malmöfestivalen....så jag åker som planerat på fredag....så kommer jag hem veckan efter....sen börjar plugget det 4e sept....inflytting den 1a sept. Så jag lär väl köra ner med alla grejerna då....
Ja haha vilket skämt att hitta rätt brevlåda...tror inte ens jag var i de rätta trakterna....synd om dig, du gick miste om godbiten :)
nu röja, städa ur allt ur mitt rum :) jippie, tisdags kvällen e räddad!

2007-08-14 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback