Sol o Pride i Stockholm

Sommaren här äntligen kommit hit. Slut på allt regn, bara vackert väder.
Så tror jag hela augusti kommer att bli. Ska för första gången gå en dag på 
Pridefestivalen med mina homolove-vänner ;-) och det ska bli kul.

O så ett konsumenttips: Vid köp av ny mobiltelefon - rådfråga nån som vet
något om mobiler, typ en Jejken. Min började uppföra sig konstigt efter kolsvahelgen
och kunde inte längre radera. Så nu är den inlämnad på lagning. Hoppas garantin gäller.

Har ni börjat kolla på ELD-texterna? Ska skicka in dem snart..

Kram kraam

Kommentarer
Postat av: Sannan

Å Mia vad kul att gå på Pride! Du kanske träffar min syster där om ni nu känner igen varandra. Nästa år kanske. Lovar att se över ELDen snarast
Kram kram

2007-08-01 @ 20:33:01
Postat av: Jakoben

Hej!
Du får ett mail av mig angående ELD:en inom 5 minuter.

2007-08-01 @ 21:10:55
Postat av: Karin J

Kul Mia! Ha det underbart!

2007-08-01 @ 22:28:21
Postat av: frei

ahhh, homelove....bæsta ordet, tack jajken for det! :)
Ja haller med sanna, næsta ar sa!
Njut av sol och festival :)

2007-08-02 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback