Indiska filmer på SVT nästa vecka

Mitt hjärta skrattar, ler och saknar

Kommentarer
Postat av: Marin

Ohh! Tack för tipset min lilla Kavring!

2007-08-08 @ 16:03:52
Postat av: Elin

Men jag vill ju veta tid och kanal också... *Snyft*

2007-08-08 @ 17:45:25
Postat av: Sanna

Mitt hjärta jublar, ber och saknar

2007-08-08 @ 18:41:27
Postat av: Karin J

Hoppas dom visar "A nation without wemen" förresten ;).

2007-08-08 @ 20:52:31
Postat av: frei

klart de visar en sån riktig god bit till film, oroa er inte. Ni som inte orkade igenom den sist, ni får säkert en ny chans :)
Nu är jag förresten back in buissnes (hur det nu stavas?!? :)) eller tja det är jag ju inte ens egentligen utan back on da eastcost....
reseskildring väntar er imorgon...jag kan yppa att jag mötte en välkammad skum yngling i pressvecksbyxor under färden....mer om mystiken imorgon
Sov gott, mia njut av tidaholm!

2007-08-09 @ 00:27:23
Postat av: frei

klart de visar en sån riktig god bit till film, oroa er inte. Ni som inte orkade igenom den sist, ni får säkert en ny chans :)
Nu är jag förresten back in buissnes (hur det nu stavas?!? :)) eller tja det är jag ju inte ens egentligen utan back on da eastcost....
reseskildring väntar er imorgon...jag kan yppa att jag mötte en välkammad skum yngling i pressvecksbyxor under färden....mer om mystiken imorgon
Sov gott, mia njut av tidaholm!

2007-08-09 @ 00:27:52
Postat av: Katten Carina

Jag har hela listan av de Indiska filmer som visas på svt på min blogg.. Så om det är någon som är intresserad gå dit.
Kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback