Gustav Martin Adam

Gustav Martin Adam anropar flygtornet i radion......det kändes lite overkligt.....skulle detta lilla miniplan som bara har en propeller lyfta oss tre?!?! Det blåste rätt rejält


Gustav Martin Adam kör ut på startbana 21

Gustav Martin Adam lyfter

Gustav Martin Adams pilot börjar åmå sig, jag har glapp i mina hörlurar och fattar inte vad som händer....hör att han säger, Janne du får ta över styrningen
jaha säger pappa
det kittlar i magen....som i berg o bana....
pappa vet inte hur man styr ett flygplan, han skyller på luftgropar.....
han svarar och pratar i sin telfon....jag håller krampaktigt i fönstret.....
det blir ett kort samtal och jag pustar ut det gör nog Gustav Martin Adam oxå

Gustav Martin Adam cirkulerar över Petgärde, 2 varv jag fotar, även över hamnen, badplatsen och andra kända platser

Gustav Martin Adam flyger över havet mot blå jungfrun

Gustav Martin Adam flyger tillbaka i motvind, blir nästan omkörd av en husbil (fm tysk) på 136

image731

Å du jakob det var en Cessna :) jag frågade för din skull :) men det kanske du visste ändå.......

Nu Malmö festival....here I come :)


Kommentarer
Postat av: jonna

Galet galet att flyga. sånt är icke ämnat oss männsker. Hehe ses om nån timme, kram.

2007-08-18 @ 15:10:06
Postat av: Karin J

Hej Frida! Ballt men läskigt ju! Ha det så kul på malmöfestivalen ni får blogga från den;)

2007-08-19 @ 12:32:51
Postat av: Sanna

Stencoolt kompis

2007-08-22 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback