Beat boxing

Det här kommer bli ettväldigt  kort inlägg men jag är tvungen att skriva om detta!
Idag hade vi en workshop i Beatboxing. Det var en kille från England som lärde ut. Beat boxing var typ han liv.
Vet inte om ni har hört det nån gång men det är helt sjukt coolt närman hör nån som verkligen kan.
Han kunde typ låta som tre instrument och sjunga samtidigt. Och han slut grej var att gör detta genom ett munspel...värsta soundet.

Sen fick ju vi prova på haha...det gick ju inte lika bra, men man förståd ändå lite hur det var upplagt. Och han kunde genom att höra våra röster typ säga ljud osm vi skulle ha lätt för att göra och så. En sak vi gjorde var att typ nynna en melodi genom näsan och samtidigt typsmacka en tact med munnen...prova det funkar faktist.

Jag säger bara GRYMT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, provade med "lilla snigel" och visst funkade det men jag vet inte om det var så fint, men kul. Haha!

2007-08-29 @ 20:07:46
Postat av: Sanna

Hihi Karin Marin du verkar ha hamnat helt rätt:)

2007-08-29 @ 21:24:37
Postat av: frei

haha, anna jag snodde din låt....men jag va rätt grym :) iaf om man ska tro brorsan...han ligger iofs här och spelar låtar han hittar på om Möllan :)
haha, härligt karin härligt

2007-08-29 @ 23:31:03
Postat av: frei

idag e jag mkt bättre på det där med beatboxing... :)
klarade hela byssan lull imorse :)

2007-08-30 @ 11:26:15
Postat av: Karin J

Snyygt jobbat Frei. Kul me kommentarer!

2007-08-30 @ 13:56:49
Postat av: frei

ja visst är det kul med kommentarer :)
imorn flyttar vi in!!!

2007-08-30 @ 18:14:42
Postat av: Kanna

Kommentarer är bäst! Roligast är kommentarkonversationer som fortsätter till typ 18 inlägg. Kanske kan starta en nu... Hmm måste ställa en inspirerande fråga. Eller påstå något helknäppt så att ni blir arga. Väcka känslor i alla fall. Kanske räcker såhär

2007-08-30 @ 21:43:07
Postat av: fridolf med röda mulen

moahahaha, 18 inlägg blir svårslaget....

2007-08-30 @ 22:50:02
Postat av: Tomten

...var en helt vanlig ren...

2007-08-31 @ 19:38:18
Postat av: Sanna

Vi börjar närma oss rekordet på 18 tror jag.. Halva inne, eller något. Bra jobbat alla. Jag har inget att skriva egentligen men imorgon flyttar jag in och då har vi inget bredband på ett tag. Så om man ska ta plats på bloggen är det nu det gäller.
Jag pratar med Anna på msn nu. Det är skojigt! Vi ska ses nästa vecka då hon hälsar på Skåne. Imorgon drar jag till Malmö. Sen spelar Emil Jensen på kvällen och pengarna går till gömda flyktingar. Nästa dag kommer det några indier till grön ungdom och diskuterar rättvisefrågor. Då tänkte jag gå, även om jag planerat att släppa partipolitiken. Undra hur långt man kan skriva i kommentarer, det måste väl finnas någon gräns? Anna bakar bröd. Det gör hon ofta. Sen ska hon på fest med konstfack. Dom klär sig jättekonstigt allihopa tydligen, men Anna ska kanske se så normal ut hon vara kan för att sticka ut. Eller, jag vet inte om hon köpte idén egentligen.. Om ett inlägg är så här långt kanske det räknas som mer än ett och då kanske rekordet snart har slagits?
Jag undrar vem den här tomten är som skrev inlägget före.. Oj idag har Arvid namnsdag, måste gratulera honom. Nu utbyter Anna och jag brödrecept. Jag måste skriva. Jag är inte så trött som jag låter. Jag flyttar imorgon! Pussar

2007-08-31 @ 21:26:09
Postat av: anna

sanna skvallrade om att hon skrivit nått på bloggen och jag gick genast in och kollade. Musiken pumpar här utanför så jag ska snart dra men det är så trevligt att prata med sanna. Nu konstaterade vi just att vi låter som två hemmamammor... Vet inte om jag orkar skriva lika långt som sanna. Jag ÄR så trött som jag verkar. Så trött att det rinner ur ögonen faktiskt... ingen idé med mascara då... skönt då slapp jag det. Nu tycker sanna att jag ska iväg och parta lite för henne också så det kanske är bäst då! Hejdå!

2007-08-31 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback