Snälla gör mig inte till en pappa.......

För pappor måste torka bajs!!!!

Så löd refrängen i en låt som en av tjejerna i klassen stolt spelade upp för mig i sin iPod.
Det är lärorikt att jobba i skolan, det vill jag lova :)
Jag tycker sångtexten är talande......gör mig inte till en pappa. Som att det är det lättaste att göra någon stackars grabb till farsa utan hans egna deltagande.....nåja.....skulle väl kunda hända, ibland, eller?!?! Hmmm
Nästa rad däremot.......Pappor måste torka bajs!! Har vi kommit någonstans om allt tjatande om färäldrarförsäkringar, pappaledighet, båda föräldrars ansvar.....kanske det. Detta är iaf vad 10 åringar i Tidaholm lyssnar på.

Nog om detta.....nu ska jag ut och fota....ska försöka lägga upp lite bilder åt er snaaaaaaart...hälst idag

Tidaholm är vackert

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback