Alla kan inte se likadana ut.....

image314
(Fotot taget i Ekedalen förra veckan. Svårt att tro, jag vet. Men det är svartvit funktionen som
gör att det mer liknar höst än vår.....anyhow....here's the shit........................


Ibland känner jag mig halv, delad, annorlunda.....jag att jag inte passar in.....
Men allt som oftast bryr jag mig inte....för jag vet att alla passar in, alla har en roll och alla är viktiga, vare sig man tror det eller ej......
Så blev det "Bad Taste" fest i östra gerum :) Det var grymt roligt och vi fick smakprov på en hel del ganska fula klädtips :) Bland gästerna sågs Frans Fritz, Gloria, jolanta, doktor stein m.fl som alla verkade ha utomordentligt roligt! Och bäst av allt, alla passade in, precis som de var!
Stort tack till Jonas!
Bilder från detta kalas kommer la så småningom, för imorgon bitti åker vi alla på Mittläger i Hökensås. På torsdag drar kosan vidare mot föräldrar och hos våra nära och kära stannar vi tills söndag.
Så det var allt från Ekedalen, Tidaholm, Skaraborg, Västra Götaland, Sverige, Norden, Världen.
På återskrift
frida

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kära vän! Efter att ha pratat med dig idag saknar jag dig ännu mer här i söder! Tittar på dina fina bilder och njuter. Hörs snart igen! Kärlek till dig

2007-04-29 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback